Strabrechtse heide   8 comments

Toen we met de honden op jachttraining waren,

leerden we kijken als een hond.

Die ander halve meter maakt veel verschil.

Met foto’s maken doe ik dit ook vaak,

een laag standpunt in nemen.

Strabrechtse hei 023

Dat levert ooit mooie composities op zoals hier boven.

*

Onderstaande foto is gemaakt bij het Starven.

Strabrechtse hei 031

*

Hier onder een stukje van het Beuven van uit de vogel kijk hut.

Strabrechtse hei 052

8 responses to “Strabrechtse heide

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fotograferen vanuit een laag standpunt, geeft vaak een heel mooi en apart resultaat Leo, dat laat je hier goed zien.

    Like

  2. Ik vind de foto’s 2 en 3 mooier dan foto 1. Door het ‘ligpunt’ ziet het er in mijn ogen ‘rommelig’ uit, ik weet niet waar ik moet kijken. Nou je zal zien dat er weer tig verschillende meningen zijn en da ’s prima! 🙂
    Fijn weekend Leo, grtjs

    Like

  3. Foto 3 vind ik het mooist, 1 en 2 zijn ook goed.

    Like

  4. En Leo…..had je de dummies ook goed gemarkeerd? Ik zie ze niet!
    Ik wens je een goed weekend. Gr Jan W

    Like

  5. Prachtige natuuropnamen en die wolkenpartijen….prachtig

    Like

  6. Mooi met die spiegelingen in het water!

    Like

  7. Het standpunt zorgt inderdaad voor mooie opnames.

    Like

  8. pretty skies and colorful grasses.

    Like

Geef een reactie

