ZE ZIJN ER KLAAR VOOR   7 comments

Laat die Wit Russen maar komen…….

PSV 001

*

En voor Zondag (AJAX) zijn we niet bang….

PSV 001A

*

7 responses to “ZE ZIJN ER KLAAR VOOR

Subscribe to comments with RSS.

  1. Met zo’n ploeg moet dat helemaal goed komen Leo!

    Like

  2. Leuke foto’s van deze trainende mannen. Onderste foto laat zien dat ze er plezier in hebben. bij foto 1 heb je de linkse speler net in het kader zitten. Met een klein cropje snij je hem eraf en is de foto voor mij ook af

    Like

  3. Voetbal…..mannengedoe….heb ik niks mee, maarre je foto’s zijn oké Leo. Wat lees ik? Snij jij in spelers? Engerd! 😀

    Like

  4. Van mij mogen de PSV-resultaten ook wel eens komen. Al is het maar om de Ajax-hegemonie eens te doorbreken.

    Like

  5. Van voetbal weet ik niets ( is dit Ajax )maar ik vraag me wel af waren wit-Russen nooit wit zijn.

    Like

  6. Deze foto’s is erg leuk geworden. De jongens hebben weer zin in voetballen. Leuke actie foto’s!

    Like

Geef een reactie

