Tussendoortje   17 comments

DSCF9614-1

17 responses to “Tussendoortje

Subscribe to comments with RSS.

  1. un très beau rouge ,belle soirée

    Like

  2. Wat een schoonheid!!

    Like

  3. De kleuren komen op mijn scherm een beetje warm over. Misschien een kleine aanpassing van de witbalans ? Verder is ie helemaal goed

    Like

    • Ik vind dit een nadeel van digital kijken, je hebt zo veel verschillende schermen, computer, laptop, tablet of i-pad, en nietalles is gecallibreerd, in dit eval komt het denk ik ook wel door de grote van de bloem. Bedankt voor het meedenken Henk, ik zal hem een door de molen halen. 🙂

      Like

  4. Een mooie bel, ik ben ff kwijt hoe die bloem heet. (senioren momentje). Fijn weekend Leo, grtjs 😉

    Like

  5. Ah…een fuchsia . Eindelijk kan ik eens met mijn kennis pronken. En dat allemaal vanwege dat liedje van Annie M G
    Mooi is ie…..en groter dan in werkelijkheid.

    Like

  6. Leo wat heb je schitterend mooie foto gemaakt. De kleur is geweldig goed gelukt.
    Fijn weekend.

    Like

  7. What a pretty shot!

    Like

  8. how impressive!

    Like

  9. Jij weet op fotografisch gebied heel goed waar de klok de klepel heeft hangen, Leo!

    Like

  10. Dit is een mooie

    Like

  11. Prachtige macro van deze mooie Fuchsia met mooie scherpte op meeldraden en stamper!

    Like

  12. Prachtige foto Leo. Een Fuchsia met kippenvel…je ziet ze niet veel! 😉
    Gr Jan W

    Like

  13. Mooie foto

    Like

    Hillechien Prins

Geef een reactie

