Bagoloso #2   11 comments

De tijd stond even ” Still “.

DSCF9348_bewerkt-1

Het is groen en het staat st…..

DSCF9388_bewerkt-1

De trommellaarster staat st…..

DSCF9351_bewerkt-1

De non zit st…..

DSCF9377_bewerkt-1

Het bloemen paar staat st…..

DSCF9383_bewerkt-1

“Jong geleerd is stil gedaan “

DSCF9358_bewerkt-1

Dees aauw loorskes nie….

DSCF9361_bewerkt-1

Kiek us…. wan skon…kiendje….

DSCF9437

Zelfs de klok op de molen……

Maar die staat altijd stil en wel op half elf, zo als bijย alle andere molens.

.Ik weet waarom half elf…..weet U het ook???

 

Klik op de foto’s voor een beter formaat.

11 responses to “Bagoloso #2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vind het knap dat die levende beelden zolang stil kunnen staan. Jij heb er een fraaie seriefoto’s van gemaakt Leo. Het lijkt mij dat de klok erop is geschilderd, en dan komen we natuurlijk geen minuut verder.

    Like

  2. Wonderful series of photos!

    Like

  3. Mooie platen van je levende beelden Leo, ook voor mijn een favoriet onderwerp.
    Eerlijk gezegd heb ik nooit een geschilderde klok op een molen gezien maar 2x per dag geeft deze de juiste tijd aan ๐Ÿ™‚

    Like

  4. Zo komen ze stillekes an geen stap verder! ๐Ÿ™‚ Ik vind dat de standbeelden zich zo knap van weten te schminken en dan ook nog stil weten te staan! Enne die klok? Ja, lijkt me een nepper!

    Like

  5. Ze hadden elektrische verf moeten gebruiken voor die klok. Dit schiet natuurlijk niet op. Dat standbeelden gedoe fascineert mij altijd. Het is niet enkel het stilstaan maar ook het schminken en het kostuum. Daarom…..bewondering.

    Like

  6. Foto’s om stil van te worden, Leo. ๐Ÿ™‚

    Like

  7. En ik sta/zit even stil bij dit leuke originele stilstaandlog ๐Ÿ™‚

    Like

  8. Mooie serie

    Like

  9. That’s a wonderful clock!

    Like

  10. Prachtige foto serie van de “beelden”. Ik vind het altijd weer knap hoe de mens dit doet

    Like

  11. Deze foto’s is echt leuk geworden. Ik vind mensen heel goed doet. Het is hele kunst om te doen.
    En heel erg vermoeiend. Dit zie je heel soms in Amsterdam. Dan met warmer weer. Petje af.

    Like

Geef een reactie

