Dandelion in morning mist   20 comments

DSCF1221-1

*

DSCF1222-1

In another point of view

klik op de foto voor beter resultaat

20 responses to “Dandelion in morning mist

Subscribe to comments with RSS.

  1. Twee bijzonder foto’s Leo. Prachtig zoals je die druppels gevangen hebt.
    De tegenlichtopname is heel mooi, maar ik ga toch voor de eerste foto.
    Die vind ík het rustigst om naar te kijken. Gr Jan W

    Like

  2. Gelukkig dat smaken verschillen Leo, ik ga voor foto 2…..erg fraai hoor.

    Like

  3. lovely!

    Like

  4. Fraai. vooral de eerste foto. Daar komen de druppeltjes het mooiste uit.

    Like

  5. Heel mooi gezicht! Ik vind alle twee foto’s mooi. Vanochtend was hier ook wat mistig.

    Like

  6. Prachtig met die druppeltjes Leo, ze zijn allebei mooi maar foto 1 heeft mijn voorkeur.

    Like

  7. Mooi subtiel neergezet. Leo. Mijn voorkeur gaat naar foto 2

    Like

  8. ohhhh leo dat maakt je stil en klein hé, zoiets moois uit de natuur,
    schitterend

    Like

  9. Pareltjes zijn het deze foto’s Leo! Ik vind ze alle 2 fraai en heb geen voorkeur! Grtjs 🙂

    Like

  10. Wat een prachtfoto`s van deze druppelvangers.
    Echte parelfabriekjes

    Like

  11. Prachtig, al die minuscule druppeltjes! Foto 2 heeft mijn voorkeur …….. de pluizenbol komt hier mooi los van de achtergrond!

    Like

  12. Die zijn mooi vooral de tweede vind ik super

    Like

  13. Mooi Leo. Ik ben wel bang dat deze parachutisten voorlopig niet van de grond komen. 🙂

    Like

  14. Dan post ik hier maar een briefje om te zeggen dat Boris er prachtig opstaat.

    Like

  15. Ander log staat reacties uit. Ga maar hier reageren. Wat staat Boris mooi op de foto. Schattig hond heb je.
    Fijne dag verder.

    Like

  16. Leo, je reacties op de 2 laatste blogs zijn gesloten, is dat je bedoeling, of is het een ‘perongelukje’ ?
    Grtjs Marjolein 😉

    Like

Geef een reactie

