Daas   15 comments

IMG_20140503_195807 IMG_20140503_195653
IMG_20140503_195136
IMG_20140503_195023
IMG_20140503_193010

Klik op de foto voor een groter en beter formaat.

Posted 9 mei 2014 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , ,

15 responses to “Daas

Subscribe to comments with RSS.

  1. :_) volgens mij een stelvlieg leo,:-) dazen zijn er altijd pas in juli:-)

    Like

  2. Alles is er dit jaar inderdaad vroeg bij Leo, ik zou ook niet durven zeggen welke soort dit is, maar de macro’s zijn prachtig.

    Like

  3. Ik zou helemaal niet weten van deze soort vlieg. Ik weet dat wel erg vroeg is. Er zijn ook ander insecten te vroeg is.
    Wel mooie foto heb je gemaakt.
    Gr. Jacqueline.

    Like

  4. Lichte voorkeur voor eerste foto. Vind daar het onderwerp het mooist geplaatst en het licht is daar ook net even mooier

    Like

  5. Wel of geen daas…je foto`s zijn perfect, qua kleur en scherpte.
    Fijn weekend

    Like

  6. Dank je Marjolein, ook een goed weekend ondanks het weer. 🙂

    Like

  7. Ah je hebt een vliegensvlugge vlieg gefliepst! Knap gedaan, het waait net ff te hard voor de macro’s, maar jij hebt hem er bjoetiefool opstaan! Fijn weekend, grtjs 😉

    Like

  8. Wat je schrijft Leo, ze zijn beweegljk . Daarom is elke geslaagde foto van de vlieg er één.
    Voorkeur heb ik bv voor de 2e, 4e en 5e foto. ’n Fijne zondag verder. Gr Jan W

    Like

  9. Je hebt hem er fraai op gekregen

    Like

  10. marvelous macro shots! wow!

    Like

  11. Zolang ze op de bloemen dazen heb ik geen problemen met deze beesten. 🙂

    Like

Geef een reactie

