Boris   11 comments

Techniek staat voor niets. Geplaatst via telefoon

11 responses to “Boris

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inderdaad Leo, de ontwikkelingen in de techniek gaan zo snel, dat het niet is bij te houden. Boris is niet alleen het mooiste jongetje van de klas, maar ook het braafste. Leuke foto hoor.

    Like

  2. Ja….dat vinden we al gewoon he. Ik denk wel eens ” mijn vader zou me eens bezig moeten zien “

    Like

  3. Het is wel een echte Golden, Leo en geen blonde!!
    Mooie foto, heb je er iets van hdr op losgelaten??
    Gr Jan W

    Like

    • Wat betreft het blonde, ik vind dat men tegenwoordig veel te veel door fokt op het blonde. De mooie donkere bruine kleur van ouds her verdwijnt ziender ogen.
      Het hdr op de foto, ik heb de laatste weken i.v.m. het landschap fotograferen de camera zo ingesteld op HR en/of DR en de knop BKT onder handbereik. De foto van Boris heeft iets ingeboed door de telefoon.:-)

      Like

  4. prachtig hé leo,
    onze ouders zouden niet weten wat ze zagen:-)
    mooi is Boris:-)

    Like

  5. Hij is zo mooi en leuk! Kijk um nou genieten van het uitzicht! De telefoon waarmee je plaatjes kunt plaatsen heb ik niet, geen idee hoe dat werkt.

    Like

  6. Mooi de geconcentreerde blik op het oneindige.
    Tip, De camera had een zwaai naar links kunnen hebben. Je ogen volgen a.h.w. de blik van je viervoeter waardoor de ruimte rechts, oftewel achter de hond niet relevant is maar misschien heb je hier bewust voor gekozen omdat ik van hieruit niet kan zien wat er dan in je beeld komt

    Like

  7. Boris ziet heel mooi uit. Prachtig foto gemaakt. Schat van hond. Mijn ouders had ook Golden Retriever gehad.
    Gr. Jacqueline.

    Like

Geef een reactie

