Eekhoorn   10 comments

Dit is een van onze dagelijkse gasten.

IMG_20140415_154255

Posted 17 april 2014 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , ,

10 responses to “Eekhoorn

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtige foto Leo, wij krijgen er ook dagelijks een paar op bezoek.

    Like

  2. Kijk…dit is bijzonder….die hebben wij totaal niet !

    Like

  3. Helemaal geweldig. Een plezier om zoiets voor je lens te krijgen Leo

    Like

  4. Een geweldige opname Leo, hier ben ik toch wel een beetje jaloers op hoor, zo’n dagelijkse gast krijg ik helaas niet.

    Like

  5. Wat leuk, hij is zeker goed aan zijn gastheer gewend, want hij blijft keurig zitten! Heb jij de tijd om hem zo mooi te fliepsen! Fijn weekend, grtjs 😉

    Like

  6. Wat leuk he…zulke fraaie gasten in je tuin. Zelf boffen wij ook met eekhoorns die regelmatig langskomen .

    Like

  7. Dit is super, het lijkt me nog een jong diertje, Leo.
    Maar dat weet jij beter dan ik, want bij mij komen ze niet….
    Prachtige foto qua scherpte én kleur. Ik wens je een goede vrijdag!
    Gr Jan W

    Like

  8. Och wat ontzettend leuk! Helaas hebben wij die hier in de stad niet zo veel. Ooit wel in onze straat maar de meeste bomen zijn weggehaald en daarmee ook de eekhoorns.

    Like

  9. Hoi Leo,

    Deze foto is super mooi om te zien. Eekhoorn kunnen heel snel weg gaan. Maar gek op pinda’s.
    Helaas zien wij niet in drukke. Moet meer naar bos gaan.
    Gr. Jacqueline.

    Like

Geef een reactie

