” Voeder tafel ”   10 comments

Nog eenmaal een collage van de dagelijkse gasten van het terras.

collage_20140327194155537

Posted 28 maart 2014 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , , , ,

10 responses to “” Voeder tafel ”

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat is dit geweldig mooi Leo, op dit soort foto’s kan ik een beetje jaloers worden hoor.

    Like

  2. Netjes hoor, een zeiltje tegen het morsen. Goed verzorgd deze ontbijttafel!!
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    Like

  3. Die zou ik ook wel te gast willen hebben.

    Like

  4. Ach kijk…..jij bent ook zo.n bofbibs. Wat mooi! Hier komen ook regelmatig eekhoorns hun kostje ophalen.

    Like

  5. Het blauwe kader had van mij ook wit mogen zijn. verder ben ik toch wel een beetje jaloers dat je zo’n fraai onderwerpje voor je lens hebt gehad …….. Prachtig

    Like

  6. ze hebben het bij jou best naar hun zin leo:-)

    Like

  7. Ah je hebt hier een grijs eekje, ik las gisteren dat de grijze de rode eekjes verdringen en dat die steeds minder voorkomen! Maar jouwe zit heerlijk in de snackbar zie ik. Knap geschoten, want ze zijn heel rap als ze je in de smiezen hebben!

    Like

  8. Logisch, dat ze steeds terugkomen…er is duidelijk genoeg !

    Like

  9. Ach wat een mooie. Dat zien wij hier op het platte land niet dus geniet ik van deze foto’s

    Like

Geef een reactie

