Wie o wie…..??   9 comments

Deze foto kreeg ik per mail toegestuurd. Die hond heb ik volgens mij meer gezien…..maar die man……??

IMG_20140323_100140

9 responses to “Wie o wie…..??

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is dat dan niet de baas van die (vieze) hond??? 😉

    Like

  2. Volgens mij heb ik die man kortgeleden nog gezien in het programma “opsporing verzocht” maar ik kan mij vergissen hoor.

    Like

  3. Ha ha….bekend onder de naam `selfie` 🙂
    Maar dan had je wel erge lange armen ;-0

    Like

  4. whahaha leo, ik durf niet te zeggen wie die man is, want ik ken hem niet:-)
    maar ik hoop hem weleens te ontmoeten her of daar of daar of hier:-)

    Like

  5. Man met vaatdoek! Geweldig wat een leuke foto.

    Like

  6. Heel mooie foto, je hebt de afzender toch wel bedankt?? 😉
    Gr Jan W

    Like

Geef een reactie

