Eenzaam……..maar niet alleen……   9 comments

Buntven

Buntven

9 responses to “Eenzaam……..maar niet alleen……

Subscribe to comments with RSS.

  1. In al zijn eenzaamheid, staat hij daar toch wel mooi te wezen hoor Leo.

    Like

  2. nee niet alleen leo, jij bent er toch:-)

    Like

  3. Ik denk dat Boris ook in de buurt is, dus alleen? Niks ervan.
    Mooie compo en standpunt Leo! grtjs 😉

    Like

  4. Ja wel hoor, ik was alleen, eerst even de boel verkennen voordat Boris meemag.

    Like

  5. Erg mooi gebied en samen in de mooie lege ruimte

    Like

  6. Een volhouder!

    Like

  7. Prachtig gebied Leo. De boom is een echte blikvanger en hoogstwaarschijnlijk een uitkijkpunt!
    NB. de kwaliteit van de vergroting is veel beter, enig idee hoe dat komt?
    Gr Jan W

    Like

    • Dag Jan, ja….ik weet denk ik wel hoe het komt. Diverse foto’s van de laatste tijd heb ik op mijn tablet staan, om ze dan te plaatse moeten ze verkleint worden, dat doet dat programma van mijn tablet. Als ik normaliter verklein in fotoshop, dan haal ik daar altijd het onscherp masker er over, dat moet namelijk om dat de pixels met het verkleinen in elkaar worden gedrukt. Daarbij komt nog eens dat op de site van wordpress, ze ook nog eens verkleint worden, vandaar dat ik er nu een keer bij heb gezet, ” klik eens op de foto voor groot formaat. Zo, een heel verhaal, ik hoop dat het duidelijk is. Groetjes Leo.

      Like

Geef een reactie

