Zonsondergang   8 comments

Zwanen zwemmen de zonsondergang tegemoet.

IMG_20140312_111131

IMG_20140312_111633

IMG_20140312_111711

8 responses to “Zonsondergang

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige sfeervolle foto’s Leo, de onderste opname is mijn favoriet hoor….erg mooi!

    Like

  2. Ook voor mij is het scenario op onderste foto favoriet Leo. altijd mooi op een windstille plas

    Like

  3. Ik dacht heel even dat de Zwanen hun ondergang tegemoet zwommen, maar t is gelukkig de zonsondergang!
    Prachtige serie Leo, ik stem ook op 3 als favoriet! grtjs 😉

    Like

  4. Prachtige en kleurrijke zonsondergang was dit.
    Fijn dat ik mocht meegenieten

    Like

  5. Goldenpleasure staat er bij de tags,er is niets teveel gezegd!!
    Prachtige foto’s Leo!! Gr Jan W

    Like

  6. Adembenemend mooi!

    Like

  7. Prachtige foto, echt mooi.

    Like

Geef een reactie

