Amuse   14 comments

Vandaag creatief bezig geweest.

Welke foto de voorkeur heeft is de verschillend naar gelang van de smaak van de kijker.

We wachten de reactie’s wel af.

*

DSCF8146 kla

Dit is de start foto die ik heb gemaakt.

*

DSCF8146 sol

Op deze heb ik polarisatie toegepast.

*

DSCF8143140124

De derde foto heb ik monogroom gemaakt.

Posted 25 januari 2014 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , ,

14 responses to “Amuse

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik ga voor de naturel amuse leo, de anderen zien er té chemisch uit voor mij 🙂

    Like

  2. Je bent goed creatief bezig geweest Leo, de start foto is mijn absolute favoriet hoor.

    Like

  3. Je hebt een heel mooie opstelling gemaakt. De schaduwwerking van het lepeltjes is mooi. Ik kies voor de kleurloze versie maar dan met de kleur op het vruchtje. de eerste foto ontdoen van cyaantint levert hetzelfde resultaat

    Like

  4. Goeiemorgen Leo, ik ga voor de 1e, lekker naturel! Ik denk dat de suggestie van Henk heel leuk uitpakt! Speel lekker verder, het is er precies een dag voor. Grtjs 🙂

    Like

  5. Goeie morgen marjolein, als het mooi gaat worden zal ik hem opnieuw gaan plaatsen.
    De dag ziet er anders goed uit hier.

    Like

  6. Henk had gelijk, ik heb hem herplaatst…zonder cyaan. 🙂

    Like

  7. Ik hou van kleur, dus was de keuze niet moeilijk voor mij 😉

    Like

  8. Ik ga voor de eerste foto. Deze spreekt mij het meest aan

    Like

  9. Hobbykok las ik ergens…… ik heb m hier gevonden!! Top Leo.
    Ik twijfelde of het nr 1 of 3 zou worden, maar het randje van het schaaltje loopt
    achter de kers door en is net zichtbaar, dat maakt nr 3 voor mij de topper!!
    Gr Jan W

    Like

  10. Ik vind nr 1 het mooist maar vind het jammer dat je het (rood geverfde ?) IJslands mos op de kers hebt gelegd, alleen de kers was voor mij al voldoende geweest.

    @ De avondfoto’s van Zandvoort zijn zonder statief gemaakt, allemaal uit de hand en af en toe een steuntje gezocht.

    Like

  11. Moeilijk kiezen……maar ik denk toch aan 1
    Maar de keuze blijft moeilijk

    Like

  12. Dag Leo,
    Je site ziet er verzorgt uit en vergezeld van mooie foto’s.
    Ik ga voor de laatste (monogroom) versie, vanwege de minst zichtbare ruis.
    Gr, Willem.

    Like

Geef een reactie

