Goede voornemen….   7 comments

Ik heb de verleiding weerstaan…..

IMG_20140103_100925

Posted 3 januari 2014 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , ,

7 responses to “Goede voornemen….

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leo je bent terecht trots op jezelf en ik vind het knap van je! Goed zo doorgaan! 😉
    BTW de beste wensen voor 2014 en geniet van je pensioen, veel plezier met Boris, die nog steeds bij een bank ligt te wachten. Wanneer haal je hem ’s op???? 😉 Grtjs.

    Like

  2. Jij bent knapper dan ik 🙂
    Leuke echte eind december-voorstelling zo !
    En al het goeds voor 2014 toegewenst en went de `vrije` tijd al ?

    Like

  3. wat jammer nou leo, een bolleke kan écht geen kwaad:-)

    Like

  4. Het is nu 6 januari en krijg vandaag deze post op mijn feedlijst.
    Een beetje laat, maar beter laat…etc, etc. Ook van mij de beste wensen voor 2014 Leo.
    Welke verleiding heb je weerstaan, de oliebollen, het sigaretje, de borrel? Succes met het vervolg!
    Gr Jan W

    Like

  5. Applaus

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

