Zonsopkomst   9 comments

Op een van de laatste dagen van mijn werk, werd ik getrakteerd op een mooie zonsopkomst die ik vanaf mijn werkplek natuurlijk meteen heb vastgelegd. Een mooier afscheidscadeau kun je toch niet wensen…..

DSCF7981

Posted 1 december 2013 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

9 responses to “Zonsopkomst

Subscribe to comments with RSS.

  1. Waaaauw….dat is nog eens een groots passend afscheidskado 🙂

    Like

  2. Hoop dat het een gekozen afscheid is en geen gedwongen, Leo.
    Maar het uitzicht is prachtig!!
    Gr Gr Jan

    Like

  3. Zo het zal nog wel ff duren voor je dit weer ziet,de meeste gepensioneerden zien dit niet vaak. 🙂
    Pracht plaat Leo en geniet van je vrijheid! grtjs 😉

    Like

  4. Ik begrijp dat je met pensioen gaat. Ik wens je veel succes en gezondheid. Je foto is een plaatje en dat op de laatste werkdag , wat wil een mens nog meer

    Like

  5. Dit noem ik vuurwerk , een prachtige foto!
    Ga genieten van je toekomst in vrijheid, het is heerlijk !

    Like

Geef een reactie

