Stilte gebied #2   5 comments

*

IMG_20130927_132845

*
IMG_20130927_132936
*
IMG_20130927_133004
*
IMG_20130927_132508
*
IMG_20130927_132407

Posted 30 september 2013 by That's me in Uncategorized

Tagged with , , , , , ,

5 responses to “Stilte gebied #2

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie reportage leo,
    grappig is het altijd om een gebied wat je zo goed kent vanuit de ogen van een ander te zien hé:-)

    Like

  2. Wat mooi is het daar en die vlonder is wel erg hard nodig om droge voetjes te houden.
    Prachtige serie

    Like

  3. Super Leo. Het vlonderpad op foto 1 lijkt wel een brede sloot.
    Mooie serie, mooi gebied. Gr JanW

    NB. Je blog volgen via de bloggerfeedlijst loopt slecht, daarom heb ik volgen via e-mail ingevuld.
    Van dit blog heb ik geen mail gekregen. Enig idee waar e.e.a. aan ligt?

    Like

  4. Prachtig dat vlonderpad, ik dacht eerst ook dat het een sloot was tot ik de volgende foto zag!

    Like

  5. Mooie diepte in foto’s 1, 2 en 4, wat een fantastisch gebied!
    Grtjs 😉

    Like

Geef een reactie

