Vlieg   5 comments

  • Vliegensvlug gemaakt……nou ja…….hij bleeft wel even zitten…..

  • ( tot de mepper kwam  )

  • IMG_20130813_141153

…..G R A P J E…..

Posted 13 augustus 2013 by That's me in Uncategorized

Tagged with , ,

5 responses to “Vlieg

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo is ie erg mooi, maar soms kan ik me de mepper best voorstellen hoor 🙂

    Like

  2. ‘Vlieg toch op’, roep ik als ik zo’n kreng in huis heb, maar geen reactie…dus….:-)
    Maar jij hebt hem mooi te pakken!!
    Grtjs.

    Like

  3. een roofvlieg ga j e buiten niet meppen:-)
    ik geloof het niet:-)

    Like

  4. Mooie compositie, Leo, en een goeie titel!!
    Gr Jan W

    Like

Geef een reactie

