warm #2   4 comments

De baas zei: neem maar een frisse duik….

IMG0062A

Maar volgens mij ontbrak er wat………?????

IMG0061A

WATER……..er was bijn geen water meer……….!!!!!!!

En denkje dat ik zo mee naar huis ben gelopen…..???????

Posted 23 juli 2013 by That's me in Dogs, Uncategorized

Tagged with , , , , ,

4 responses to “warm #2

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kijk, dat bedoel ik nou. Het zijn echte waterratten maar een vieze spoorsloot is ook heerlijk verfrissend 🙂

    Like

  2. whaahahha jawel hé, als het warm is duiken ze overal in, maar echt lekker zwemmen da’s wel heerlijk hé leo:-)
    ik ga met ace elke dag 2 keer

    Like

  3. Zo lijk je wel een Keeshond, maar dan wel een ontzettende Smeer Kees…;-)
    En mocht je zo naar binnen bij de baas???? whahahaha!!!

    Like

  4. Modder Is een goed middel tegen teken heb ik begrepen….
    Gr Jan W

    Like

Geef een reactie

