warm   7 comments

Vandaag de warmsste dag…..hier al 33 graden…tijd om mijn faforiete plekje op te zoeken….onder de bomen…in de tuin….lekker in mijn eigen gegraven kuil in het zand…..hier hou ik het wel even uit…..

IMG_20130722_150232

Posted 22 juli 2013 by That's me in Dogs, Uncategorized

Tagged with , , , , , ,

7 responses to “warm

Subscribe to comments with RSS.

  1. Boris je bent toch geen Duitse herder en toch een eigen kuil? 🙂 Lekker cool plekkie hoor!
    Grtjs aan je baasje, die het vast bloedheet heeft. (Hier valt het wel mee met de hitte, er staat een lekker zacht briesje en dat koelt wel wat af.)

    Like

  2. Wel toevallig die eerste opmerking…. dat roepen wij ook tijd als hij daar gaat liggen. 🙂
    Groetjes…van…..ppffffff……Leo.

    Like

  3. Duitser!

    Like

  4. ja hé het is niet anders leo, we wilden zomer en nu hebben we het “full monty”

    Like

  5. Ik krijg steeds meer de indruk dat ik mijn vakantie verkeerd heb gepland 😦
    Je trouwe viervoeter heeft het daar prima bekeken en verder schijnt dit ras niet vies te zijn van een frisse duik 🙂

    Like

  6. Top, een hond die weet wat hij wil!
    Gr Jan W

    Like

Geef een reactie

