GLOW 2012   3 comments

GLOW internationaal lichtkunst festival,
Elk jaar in november is Eindhoven niet de lichtstad van Nederland, maar de lichtstad van Europa! Via een speciaal uitgezette route kun je tientallen schitterende lichtcreaties bekijken en beleven. In 2012 met het thema: Façades en Faces, gezichten van de stad.
Hier een foto overzicht van een aantal lichtcreaties.
*.

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

3 responses to “GLOW 2012

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb er op fotoforums al een aantal voorbij zien komen. Echt een geweldig lichtfestijn. De TL’s in de vuilnisbak heb ik ook al eens voorbij zien komen, een mooie foto die nmm misschien wel iets te lang is belicht Kunst met licht alwaar de nachtfotograaf zich helemaal aan te buiten kan gaan.

    wat me wel opvalt is dat je handtekening best wel nadrukkelijk aanwezig is op de foto’s

    Like

    • Ik kom mijn eigen foto’s ook overal tegen Leo. Ik snap je beweegreden maar een beetje handige fotoshopper weet met de meeste handtekeningen wel raad. Ik upload mijn foto nooit groter dan 860 pixels op langste zijde, echt veel meer dan een afdrukje van 10×15 kan je er niet mee doen.

      Groet
      Henk J

      Like

  2. Mooi……
    🙂

    Like

Geef een reactie

